Saturday, April 4, 2009

should say welcome 2 me~

harhar..i'm here for da first time..ngee~speking siket2 xsalah kan??ceh~great thanks to anak pak cik zahari yang sedang dok atas meja kala aku bertapa carik idea..maklum la..sekali masuk,tinnggg!!!duit free je bagi kat tuan empunya cc nih..xpe2..bersama-sama menyumbang ke arah penjanaan ekonomi negara..huh!kawan-kawan aku yang selalu memberi semangat(semangat membina dan adakalanya kurang membina),this blog aku dedicate khas peringkat tertinggi buat korang. mahu aku sebutkan sorang-sorang name kamu..??yup...of course i do :IEDA NAFIS(umur seakan matang)::SYUD(si peminat teh o panas)::KINA KINO(berjanji nak create blog..tp xmuncul-muncul gk.dimaafi la cik kina ooiii)::DATIN NADIAH(pencabar masa)::REENA SABAHAN(dah berjinak ngan dunia perchentaan)::ZIZIE AZIERA(supplier alat-alat sukan)::TYRALALA(kolam kat pipi sudeeehhh)::PYPA AMIR(jauh nun disana dan disinun)::DAYAH PAYAH(koleksi kasut yg pelbagai gaya)::AREENA(tok dengor ye kecek kate)::IM(cek mek ganu)::ZATI(nk balik sekinchan katanye).
okep..rasenye dah xtertinggal barang satu pon name(ayat cam skema coz baru lepas jawab BAHASA MELAYU LANJUTAN tengah hari td..)jangan ditanya bagaimana soalan dijawab!!(paham-paham sendiri la yer..)..next time story lah..::

1 comment:

  1. hahaha...
    aku ske gmbr nie,
    sume org comel!
    lg2 aku,
    wakakakaka....
    dah ade blog siot org tue!

    ReplyDelete