Tuesday, August 11, 2009

sayu,kayu,mayu,layu n bla..bla..bla..

thnx 2 jiha 4 giving me dis opportunity^^ malam2 yg sayu ni, mata dh mintak dipejam2..katil dh menyeru memanggil aku "mai sini...!mai sini..!" mulut dh xbleh kire berapa banyak kali aku dok menguap..!haila~ proses hibernasi xkn berhasil shiema ooii!! ye, betull~ my life going 2 suffer after dis..bro khairulanuar + my cute history lecturer br je bwk utusan malapetaka siang td..'we gonna have quizzes on next week!!" hah?? baru ak sedar..dh sebulan lebih ak menetap kat cni..hadussshh!! long time tuh!!! byk main oooooOOooo!! astaghfirullah-al-azim..

boring2 sejenak td, aku jengah gmbr2 dlm laptop neyh ^^huh..misz da momment loor~ aku TERbukak gmbr2 society..ak rindu giller2 zaman matrix..lagi2 time last sem ak kat situ..fochuss!adusshh,misz dat damn much!tahap sasau petala xhingat dunia dah..dr saat aku join society smpai lah skrg..suke, duke, gurau, senda, gaduh n masam muka sume cm hape2 ntah time tuh..hehehe~ rase cm nak masuk blk saat2 tuh..kelam kabut organized program..konfik yang dah lumat cm cornflakes, xsenang hati n macam2 lagi..arrghh!!!luv dat very much..bile dok saat2 cmni lah baru terasa, berharganya sesuatu yg dipanggil pengalaman..manis atau pahit, itu boleh tolak belakang..kalau muka macam cuka bile ada masalah time tuh, sekarang nih bleh ketawa sensorang bile dikenang2 semula..'looking back at da momment dat we had faced yesterday, could make us cry today' betullah tuh..aku setuju sgt2..fochuss banyak mengajar aku dalam banyak perkara..matangkan aku fikir dr pelbagai hal dan aspek..kerana fochuss jugak, ak..kinah, syud n ieda lebih berhati2 sekarang ni..sbb suatu masa dolu, fochuss buat kan kami xsehaluan..guys, aku rase fochuss dah sedarkan kite..anything happened, emosi 2 jgn menguasai diri!!..compromised!dat's da best way...buat brbincang dlm sume hal n da most important, jgn pendam rase xpuas hati diam2 sampai bleh meletup(boooommmmmmm!!!)huhu...'manusia takkan menghargai sesuatu melainkan die kehilangan perkara itu'...aiyaakk..thanks ntok fochuss..yg dh byk mengajar aku jadik manusia yg lebih peka dgn keadaan sekeliling..jadikkan aku org yang lebih berhati2 lps ni...(ooppss! ni dh kes teremosi lebih ni!) xpe lah..benda betul pon...huhu..aku rindu kerabat fochuss!! planning rematch bowling ri2 terpakse ditangguhkan..kondisi persekitaran xbegitu mengizinkan..hoho xD..sentiasa doakan perkembngan +ve society..even bleh tgk dr jauh je skng, really hope everything juz gonna be fine..cerita sana dan ceritu sini yg masuk kt telinga ni harap2 nya xtepat lah..hehehe..

ntok otai2 society; thousands bunch of proud with u all guys!!..
ntok mereka yg masih segar ; selamat berjuang!!

we're big family!

No comments:

Post a Comment