Wednesday, November 4, 2009

line lagu nih rasenye tepat untuk sume kawan2 akuh:

dengarkanlah teman..seloka hiburan,
xperlulah kita asyik nak berlawan..
kita semua kawan..
xboleh berlawan
kalau kita renggang kita ketinggalan..
bebaskan dirimu dari dibelenggu..
teruskanlah kamu;
ayuh kita maju..
mari bersama kunyanyikan lagu ini..
jgn difikirkan resah dihati..
semua itu hanya dimindamu xperlu kau sangsi xperlu kau ragu..
segala-galanya pasti kan berlalu;
mentari muncul mendung kan berlalu

aku punya teman yang hebat; boleh buat aku ketawa dan gembirakan aku selalu.. kalau nak ukur cmne sporting n happening nye geng2 aku, konpem yang lain boleh sakit hati. lantak lah kalau orang nak pandang pelik pun kalau kite ketawa bagai nak giller,kita gegar setiap pelusuk yang kita duduk dgn suara havoc kite; sbb 1 benda je aku nak gtau korang, korang memang kwn2 akuh yang hebat..

but;

byk benda yang kacau kite lately nih. ntah, tak tahu mane silapnye. silap memasing agaknye. entah!banyak sangat soalan kalau nak ditanya..;

1) kenapa eh dah tak boleh stori citer-citer macam dolu?
2) apasal eh banyak sangat rahsia yang kita sorokkan?
3) kenapa eh semua benda kecik boleh jadik benda besar skng?
4) apsal eh bila cakap sekarang nih semua xboleh nak pakai?

soalan akuh juz apsal dan kenapa? entah lah..aku pun dah takde jawapan..kita makin jauh...jauh..jauh..and semakin jauh.. bila duduk sama-sama memasing cuba nak kawal emosi memasing..memasing cuba nak jaga hati memasing; memasing nak cover diri memasing..kalau dolu lawak yang geng2 len buat tu kira penyedap suasana, kenapa skng cakap benda tu cam xmatang?kenapa eh..? AKU BERTAMBAH-TAMBAH XPAHAM..tolonglah aku sekrang nih. seriously, aku giller rindu zaman dulu2..tak jadik hal pun semua tuh. apasal eh? mane lah silap kita..? apalah silap kita?

tolonglah..aku nak balik kawan-kawan aku yang hebat tuh..aku nak balik kawan-kawan aku yang gila meroyan tuh..aku tahu, semua kawan-kawan aku hebat. kita lagi hebat kalau sentiasa bersama! haih xD kalau dulu kita boleh terima perangai memasing,kenapa tak sekarang?? aku rindu korang..

ya;
kebalikan teman-temanku yang hebat!
kerna kami lebih hebat jika bersama ;]



5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. aku xtaw nk comment ape.. tp aku paham ape yg ko rasa shim.. sebab aku dah rasa dulu...

    -shukur
    -http://quezer.blog.friendster.com/

    ReplyDelete
  3. uh..sedey membcenye, aku pon rindu gak! it would be nice if we can be just like before, just like we used to be, giler2 cam dunie ini kte yg punye, sigh..

    ReplyDelete
  4. zie!!! da things seeems to back to normal now..hopefully smpai bile2 ahh..syg ko!hehehe

    ReplyDelete
  5. yeay! yeay! yeay! kte bhgie bersame

    ReplyDelete