Tuesday, January 19, 2010

bukan nak nyebuk

motif: bukan nak nyebuk;)
serius, tak tipu pun ^^

1.25pm;
dr tingkap bilik nih, tetiba aku tertangkap satu drama sebabak yang dilakonkan oleh dua orang pelakon. ok, kita namakan pelakon duaorang nih A(seorang lelaki) dan B(seorang perempuan)..jeng3,konpem dah bleh agak drama apa yang mereka berdua ni buat kan?? drama ala-ala filem sembilu gituh!! sadis aku tgk pelakon A dan B memainkan peranan dan watak masing2 lagi-lagi A. segala mcm skrip yg aku dgr.tp yg peliknya, B diam aje(of course sambil tunduk,main pintal-pintal tudung tak lama lepas tu,dia kesat mata). sah! B menangis. sayu gamaknya dengan skrip A, takpun terharu.. dan melalui skrip2 A,aku jadik tahu apa punca mereka..hurmmm, bila kisah cinta dh jdik tayangan sejagat, gaduh dpn umat pun mcm xde hal je. punyalah lapang kawasan tempat mereka meluah rase tuh dgn lalu-lalangnya pak guard, dan mcm2 jenis orang lagi lah..A boleh wat dunno je..B tunduk je(malu agaknya)..macam-macam..*sigh* aku boleh senyum tgk drama diorang. hal rumah tangga, simpan senyap-senyap lah. malu jadiknya. 2-3 orang student foreigner sengih je sambil geleng kepala tgk mereka.

pengajaran:

kalau dh sampai naik tgn tuh,kita dh boleh bayang la mcm mana future nanti. bru bf dah jadik gaya gitu, jdik husband nnt,mcm mane la agaknye,ye?renung-renungkan,dan..selamat beramal!!!

No comments:

Post a Comment