Tuesday, February 9, 2010

baru nak lelap mata(setelah penat cm hape je seharian), phone berdering.haish!!!(bebel3 dlm hati)tiap kali nk lelap tgh kepenatan cmni, sure de org kacau^^

along!
aku kenal sgt dgn suara sumbang itu! apakah yg dia mahu?
ye..
hampeh punya kakak..jwb acuh xacuh shj sdg suara yg kt dlm talefon kedengaran sgt teruja
kenapa,ngah?
ceh, cuba menebus kesalahan td,
kita dh dpt gaji dh!
teeeettt!!mata aku mula bersinar!tiinngg!! ouh,patutlah die bersungguh2 dn sgt teruja..1st gaji die dah masuk.alhamdulillah(angah keje smentara nk tunggu result spm nih)
ingatkan kita cakap hari tuh?nnt gtau mak.eh?eh?
terus teringat kat pesanan die waktu aku balik bercuti hari tuh
ouh..ok3..nnt along gtau mak
balik kan raya cina nanti?kita gi sama2 au.dh usha dh ri2..
tetiba dgr suara mak kt belakang tu 'jgn nak ngada-ngada,ye..'
konpem!mak dh dpt bau dienye plan.belum sempat aku pujuk lagi..ahaha..padan muka,ngah!
mak dh xbagi tuh..xpayah la..
die senyap. kecewa la tuh..ahahah..aku dh bleh bayang muka die waktu tu.sure cm asam kecut
ye lah..yelah.. nnt along ckp kat mak. tp de syarat!
ahaha..tersgt la kejam nya aku meletakkan syarat(padahal,saje nk test level kedekut die)
ha,pe dia??pe dia?
blnje 1 handbag
die senyap!sure tgh pk pnjg..miahaha..kedekut punye angah!
ok2..tp jgn lupe au,along..pujuk mak..
okai!

aku dh berjaya memujuk mak.hehehe..pasal handbag tu aku main2 aje..xde tergamaknye aku nak telan duet die..klu nak telan pun, aku mintak yg lg hebat!!ahahaha..

notakaki:angah nak beli hndphone baru..

No comments:

Post a Comment