Sunday, August 22, 2010

hari ni sgt cepat berlalu.

salam 13 ramadhan.

(miserable weekend!*sigh*)


ieda pernah berkata,
" aku selalu dengar korang ngadu pasal islamic aqidah sem ni"

kina pernah berkata,
"kenapa madam korang scary ha?madam aku rilex je..."

rina pernah berkata,
"dah siap ke belum shim assignment ko?"


kesimpulannya,terima kasih kpd awak-awak semua yg sangat concern akan kepayahan kami..
*sungguh tragis. entah.seakan takut..hurm,ilmu tu harus ada keberkatan..sorry madam.janji xbuat lagi lepas nih* hehe ;)

ya,kerana sekarang sy sdg berperang!
*moga berjaya* <3



saya sgt rindu akan budak kechik ini:

"along,ana ade bunga api..angah belikan..along kat mane?*gelak2 dan buat aksi gedik mungkin*. ana makan ayam,mak masak.."
belum sempat aku masuk line,mulut die dh bercakap balik:
"along kat mana ni?da lama xjumpa along"
whoa!! kalau aku ade kt sebelah die time tuh,da lama ak peluk cium die.. sungguh bijak bdk ni..
really misz u!


nota kaki: kiteorg mmg slalu curik bdk ni dr parents die..lihat tuh,dia memanggil sy along! hehe

ok,
aku mmg rindu kat mereka semua!
wait.
ikut kiraan jari tgn,
berbaki 11 hari je lagi <3

No comments:

Post a Comment