Monday, November 8, 2010

sentap.


jangan ditanya mood aku hari nih. serabut! haishh, kalau dpt lempang orang time-time camni, pasti berasa hebat (lempang sesaje..xde alasan pun..ade sesiapa nak tadah muka kat aku?)pernah kau rasa macam nak jerit kuat-kuat pastu nangis deras-deras? pernah kau rasa nak ketawa tak ingat dunia pastu nangis lebat-lebat? pernah kau rasa nak sepak orang kuat-kuat pastu nangis kencang-kencang? pernah?.. kalau xpernah, baik tak payah idam-idamkan nak rase perasaan tuh.

sah,shiema..kau mmg tgh xstabil skrg nih.


*********************************

tu tadi punya cerita. sekarang?! buat-buat tenang. (tapi mmg tenang pun). walaupun sikit2 tu ade ah jugak terasa bekas kecewanya..(kau ni kecewa apenye,shiema? dari tadi kecewa..kecewa..). dah, xperlu nak tahu sebab-munasabab nye.

aku dah mengadu habis pada Dia. dah mohon dari Dia. alhamdulillah, aku rasa tenang lepas menghadap Dia. Dia je yang tahu apa aku rasa sekarang nih. Dia je yang lebih faham hati aku sekarang nih..bukan sekarang ni aje, tapi sampai Dia ambil aku semula nanti. Dia je yang layak aku minta pelbagai-bagai. Hanya pada Dia. Syukur, aku masih punya Dia.



psstt: kenapa eh, kdg2 hati kita ni merasa..apa yang kita dapat tidak setimpal dengan usaha kita..


Allah Maha Mengetahui semuanya..


shiema,

" You can't have a better tomorrow if you're always thinking about yesterday"
- C. Roth-


p/s: nak cuti :(


ade aku kesah?!

No comments:

Post a Comment