Thursday, November 17, 2011

..till then, count babe!..



kira, kira, dan kira lagi..kira lah hari-hari mendatang macam nak semput jadinye. orang kate, 'student is the best profession'. yeke? bole percaya ke? mungkin lah. bila positive kan diri balik, baru boleh revealed kenapa orang yang dah berkerja selalunye cakap macam tuh.. hurm, untuk saat ini, harus telan sahaja. ahaha. lunch tadi dapat instant message dari mak. Allah! baru aku sedar, sejak dr balik menghabeskan cuti mid sem hari tu, aku tak call mak pun. sungguh la pun sibuk, macam mane lah bole terlupa nak call mak?! masyaallah. baru semalam cakat kat nadia, rindu giller kat mak. hehe :) sorry mak..

masa cuti sem harituh, sempat jugak aku jenguk taska. hehehe. aku rindu kat budak-budak tuh. eh, btw..lupa nak cerita..cuti 5bulan dulu aku jadik 'teacher'. hehe.. playing and working with kids such amazing experience. mencabar kau tahu?! huhuw. tapi takpe, nakal-nakal diorang pun aku sayang ketat-ketat jugak. but, unluckily, time aku datang tuh, RAYYAN tak datang taska.. hukhuk. kak nita, kak nurul ngn atie selalu cakap rayyan tu anak angkat aku. serius, budak nama rayyan tuh pun memang manja giller dengan aku. rayyan unik. mix malay-nigerian. unikkan? tak ade orang yg ade rambut mcm rayyan kat taska tuh. dan yg paleng penting, rayyan sangat comel. nnt next entry, nak reveal picture rayyan lah. (sekarang update blog kat lab. pictures sume dlm lappy) huhuw..

pstt! rayyan yg pakai baju merah kat tgh2 yg tak pandang camera tu..comelkan dia?


tapi, time jenguk taska ari tuh, ade sesuatu yg sangat menterujakan aku! Fathul dah jadik big big brother! sangat independent die sekarang nih. dahulu, die asyik menangis aje. muka pun dh makin lebar. pipi dah semakin tembam..juz tinggi je maintain mcm dulu.

rayyan, fathul... teacher rindulah kat korang. cuti 5bulan dulu rasa sekejap je.. teacher janji, nnt kalau cuti panjang lagi, teacher datang bawak kek pisang untuk korang. korang kan giller suka kat kek pisang?! *sigh*


zaid fathullah (:

kids, cepat betul mereka membesar. mesti comel kan korang kalau dah sarung baju sekolah kaler piutih tuh?! harap-harap korang ingat lah teacher walaupun memori time 1-3 tahun tuh siapalah yang boleh ingat sangat?!

No comments:

Post a Comment