Monday, December 5, 2011

*wa stresssss!*



haha. tajuk entry nak emosi. siyes aku tengah stress. sekarang ni pun tengah berperang lagi siapkan assignment yang amat banyak. haiippp shiema, jangan merungut! oke2, tak merungut dah. tadi baru selesai present research paper. lepas satu beban. lega kepala sebelah kiri. tapi sebelah kanan tak lega lagi. assignment hanya menunggu deadline aje. aku memang terkejut amat lah bila lecturer aku tetiba tukar date submit assignment. kalau delay takpe kut, tapi ni date lagi awal plak! ape hal kan??! aishh..group assignment. aku baru buat 3pages, tapi dalam kelas td, lecturer tu kata: 'u should submit your assignment today, right?' semua telan air liur. weh, bukan 2nd week on dicember ke??????? memang haru lah. menggelabah aku menaip ni. kemain gagah lagi macam excellent habes bila buku bertarabur habes kat atas meja. fuh! classmate aku merayu2..hahaha. tu pun, nasib baiklah die pemurah bagi kiteorng hantar hari rabu. adoi laa.. nak kata aku yang tak perasaan deadline yg die cakap, cm tipuu sbb satu kelas tak buatkut! huh..

dah penat menaip assignment, aku menaip kat blog plak..hahaha. btw, korng dah tengok ke Ombak Rindu? best sangat ke? sabtu haritu try gak usha tiket. habes doe! yang ade pun midnite pny tiket. last2, proceed tolong rina distribute questionnaires die je kat shopping mall tuh. xde wayang-wayang. pas makan, kiteorng chow. al-maklum lah, semua sedang memsibukkan diri dengan assignment skg. bala midterm dh lepas, skg assignment la pulak. takpe, student is the best profession. HAHAHA


*thanx sahabat <3*


reena wif nadia




keluar dengan sahabat adalah satu therapy :)

No comments:

Post a Comment