Monday, January 9, 2012

photoshop -_-



flat mood.

next final paper hanyalah pada 12 januari nanti. time-time macam ni lah aku rase rindu nak edit gambar. even skill aku dlm photoshop memang macam haram, tapi aku suke! kira rase macam terisi masa-masa lapangku dengan hobi yang berfaedah. hahaha. perkataan berfaedah itu adalah sangat awkward untuk diguna pakai. lepas lappy lama 'mati' after masuk ICU for several days, dan aku pun merana badan selepas pemergian die, aku hanya mampu membeli notebook sahaja which cost me less. sebab budget takdak, dan aku memang urgently mahu guna teknologi tuh untuk tujuan menyiapkan assignment yang melambak. oke, tujuan hiburan adalah pakej. tapi, untuk tujuan photoshop its really make me sad.





aku suka akan gambar. lappy lama memang muzium aku. semua momment ade kat situ. but now?! huh -________-. semuanya tersimpan rapi dalam lapy lame tuh. ku dah mintak tolong faiz untuk mengeluarkan 'otak' lappy lama. alhamdulillah, he saids he can do. tapi lappy tuh kat kampung. then, kena tunggu beberapa minggu lah lagi nampaknya. sekarang lagi sedih. dah tak boleh nak godeh2 photoshop lagi. hobi aku dah terkubur sama macam lappy dulu.



member-member pakar bijaksana IT aku kata, adelah sangat tidak sesuai untuk install photoshop dlm notebook. itu lagi sedih. sedih bebenor lah kate orang Perak pun. .gambar!aku try2 jugak teruskan hobi aku dekat picnik. tapi.....kepuasan tak sama!! oh no! orang yang tak berapa nak ber-skill dengan photoshop ini sungguh merindui hobi itu.




aku rindu kau lah,
hobi edit gambar!
hmmpfftt!!






No comments:

Post a Comment