Saturday, March 3, 2012

|happy weekend|



|alhamdulillah.|
syukur ke hadrat Illahi.



meskipun weekend belum berakhir tapi aku dah siap -siap merumuskan bahawa weekend aku kali ini manis. sebabnya, semalam saya dan besties telah menjelajahi kota keriangan, Genting Highlands!lastly, menjadi jugak plan ni. then, korang layan teaser nih. wah! teaser tak boleh blah. well, gambar-gambar lain akan menyusul kemudian berserta cerita nya sekali. untuk edisi hari sabtu bersamaan 3 Mac ni, aku tunjuk yang ni je dulu.



comin' soon..
(pics yg lain). Insyallah;)


tadi pun best. dah mula start KPP (kursus pendidikan pemandu). haha. ngantuk tapi aku teruja. disaat semua yg sebaya aku dh selamat habes P, aku baru terkedek-kedek mahu ambil lesen. takpelah kan, pelan-pelan kayuh xoxo


salam ahad,guys!

2 comments: