Tuesday, August 28, 2012

syawal 2012 #1

assalamualaikum.

salam syawal. dah nak dekat 2 minggu beraya, baru nak bagi salam syawal. hurmmm, sekarang dah tak duduk dalam gua,sebab gua dah kena sita. hahaha. insyaallah, lepas ni dah tiada masalah untuk melayari internet walau dimana jua. maklum lah, mudahnya hidup dengan jalur lebar. tapi aku ada satu pepatah yang harus diingati. "dalam dunia ni, ade dua benda yang complicated which are: teknologi dan lelaki" well. kalau tak nak setuju, takpe. teheee ;)

jadi, sila sambung cerita pasal raya.

dah tua. jadi raya biasa-biasa aje. meriah, gembira dan semakin bermakna pabila aku masih dlm list as penerima duit raya.hahaha. masih bergelar pelajar la katekan. tapi raya tahun ni semua cousins aku dah pakat-pakat cakap, tahun depan nak claim atas perbelanjaan collection untuk BBQ, birthday angah and etc. hah! dengki betul korang. nyesal gtau korang aku habes belajar awal tahun depan. pastu bajet nak claim. takdo ehh.. tahun ni, tahun ni pny cerita. tahun depan dah masuk kitab lain. kah3.

jadi, bla dah raya, takde gambar tak sah.

 #family#




 tahun ni mcm pakat pula dengan keroni lain. pekena biru air laut hati terpaut masa 1st day raya :)

then, geng bas sekolah datang ke Melaka berhari raya. boleh dikatakan hangout kali terakhir dengan faiz sebelum dia bertukar status kepada suami orang. he's getting married this Friday. Happy for u, sahabat :) sori laa, majlis kat Kelantan nanti tak dapat datang. harus tunggu majlis di sebelah lelaki.



well, next week dah pulang ke Gombak. sambung hidup sebagai student semula. cukup2 lah bercuti 3 bulan.

till then,
xoxo

No comments:

Post a Comment