Saturday, September 22, 2012

missin'

Hari ini hari Sabtu dan esok adalah hari ahad dimana hari minggu aku tidaklah se-awesome orang lain. yadaa, yadaaa. tadi hari suram, esok kau jangan tanya. bertambah-tambah suram hari mingguku dimana esok akan back to driving school which is......mmg bakal mengundang moody buatku sepanjang hari. *sighhh*  apa bulehh buat, kalau driving school tu aku yg punya, takde lah aku berchenta gila nak habeskan 16 jam kelas pemanduan motor dan kereta itu. haihhh. hashiema mengeluh lagi. 

shiema, 
mengeluh itu tidak baik.
cepat beristighfar.


Dah 2 minggu kat UIA. dah 2 minggu juga terpaksa biasakan diri duduk kat pulau sunyi nih. kau rasa orang mulut kecoh macam haku ni rasa happy ke terpaksa duduk dekat blok yg mcm kena langgar zombie nih? naaaa. tidak sama sekali. keluar bilik utk ke toilet, gi kelas, menyidai baju dan mengangkat baju di ampaian. kemudian, masuk semula ke bilik kedap udara 4 penjuru berwarna putih. then, aku menyanyikan lagu sepi. dan....tiba-tiba macam rindu Kak Ain ): rindu giloz-giloz sampai kadang-kadang rasa nak suruh kak Ain sambung master and pastu aku nak lepak bilik dia lama-lama takpun suruh kak ain lepak bilik aku lama-lama macam yg selalu Kak Ain buat tuh.

Kak Ain, akak harus bangga sekarang bila orang cakap orang rindu akak.
rindu gila ni tahu?!*nangis sikit* haha

Rindu nak gelak bagai nak gila dengan akak, rindu nak borak-borak benda yang orang takkan cerita kat orang lain tapi orang boleh cerita kat akak je, rindu nak dengar akak marah-marah orang sebab malas nak mandi, rindu nak dengar akak eksaited cerita psl Korean actresses and actors wlaupun kdg-kdg orang tak faham pun, rindu nak dengar akak membebel sebab orang suka pakai baju kurung yg sama je, rindu nak borak-borak kat ampaian time akak sidai baju, rindu nak pegi aminah beli lunch dengan akak, rindu nak naik kereta akak, fuhhh, rindunya! rindu semua-semua pasal akak. errrkkk.

Nak mengeluh lagi, tapi tahu, tak baik.Fine!fine!

inilah orangnya yang selalu buat aku rasa macam aku ade kakak.
orang doakan semuga akak akan jadi peguam yg berjaya :)


Sedih. Kak Aim convo on 7th Oct, same date dengan wedding sepupu aku. Sessi pagi pula tuh. ohh noo! really hope akak datang amek robe awal dan boleh lepakking dengan akak b4 aku berangkat pulang. sebab, lepas Kak Ain dah convo nnt, tak tahuu bila lagi boleh jumpa. Oh Tuhan, how much i miss kakak ini. #tsktsk

No comments:

Post a Comment