Thursday, January 14, 2010

lama xcoret kata..
bling! *)

aku tetiba cm rindu kat die..haish..
jauh sgt la die duduk^^(tetibe..)ahahaha

lama dah xupdate blog.hurm,idup makin sihat, makin busy dan makin byk perkara yang datang dan pergi..semalam ada short test tentang Prophet Muhammad S.A.W..baru tahu, yang aku masih cetek pengetahuan tentang rasul junjungan kita. kawan-kawan yang lain pun mengakui. apa lah nak jadi dgn kami. saat genting, baru beria-ria meminjam buku kat library tuh. kalau sebelum ni, gi library tuh untuk carik buku critical thinking, political sciences, subjek2 elektif len..tp len benar plak kesah seminggu lepas. mencari buku tentang Nabi Muhammad s.a.w..sebab short test kah?! kami dah tahu kesilapan kami. Insyaallah, yang kurang akan diperbaiki. dalam mencari dan mendalami kisah nabi, terselit dalam salah satu materials yang dah aku simpan:

antara isi terakhir khutbah Nabi Muhammad s.a.w:

" Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil. Ingatlah, bahawa kamu akan menghadap Allah pada suatu hari untuk dipertanggungjawabkan diatas segala apa yang telah kamu kerjakan.Oleh itu, awasilah agar jangan sekali-kali kamu terkeluar dari landasan kebenaran "

segala pujian buat junjungan besar, Nabi Muhammad s.a.w..


coming so3 soon:

18 Jan 2010- midterm public administration
19 Jan 2010- presentation critical thinking and problem solving
20 Jan 2010- midterm research methodology(mane nak geledah notes nih. biasa dalam class aku duk men pensil ngn kertas je..men lukis2,bkn cuba nak mendengar suara lecturer kesayangan aku tuh. pronounsiation yg sgt hebat,buat aku semakin memahami semua yg diajar. yg penting, setiap kali kelas RM, aku memang xsabar tunggu azan asar berkumandang!)-----> skng sape susah???aku jugak!!!!!!



rindu kat budak-budak nih..kite jumpa minggu dpn!!hehehe;)

mysayanghanah



angahyangtakhensem



sikembaryanggedix


No comments:

Post a Comment