Saturday, January 16, 2010



sharodz part 1

jalan-jalan..
terjumpe REEN!!
lainnya ko skng beb..bergaya gitu!!
lagi hebat,kau dh berkerjaya sekarang!whoa!serius, bile jumpe reen semalam,
aku jadik rindu zaman sekolah dulu.

i spell it:
SMKA SHARIFAH RODZIAH
telok mas,melaka.


people oftenly called; SHARODZ!!!


serius aku rindu! rindu kt zaman aku langgar disiplin,rindu kena tahan reman, rindu jadik junior skema, rindu jadik senior berkuasa, rindu nak rebut makan, rindu makan dalam tray,rindu nak rebut2 toilet,mandi kat kotak, daki tangga seribu, berdiri lama-lama kat perhimpunan, sportcheck, rebut turn iron, cop turn bace paper,sorok barang-barang haram, lari dr hostel..mcm2 lagilah.. 5tahun hidup dgn kengkawan kat sana..walaupun dulu rase mcm disiplin sekolah tu membebankan, dgn disiplin tu lah aku jadik orang sekarang. kalau dulu, sorang-sorang cikgu aku kutuk(dosa kan?) tapi skng nih..baru tahu susah senang idup jdik org yg bertanggungjawab..

sekolah tu dah upgrade jadik sekolah cluster sekarang!wow~ aku bangga..apatahlagi every year, kami student2 account kekalkn ranking as the no. 1 (pencapaian terbaek subjek prinsip akaun seluruh SMKA)..bangga siut^^ gggrrrr~huhu..

better stop this way..aku kena studi. next blog aku share lagi stori aku kat sekolah tu..

misz u cm org gillak,guys! ;)


p/s: aku rindu bah sama kamu semua; 1fatimah '02, 2fatimah '03, 3zainab '04, 4 al-ghazali '05, 5 al-ghazali '06!!!

No comments:

Post a Comment