Friday, August 27, 2010

lautan manusia ;]

selamat kearah ramadhan ke-18..huhu. hari ini adalah ramadhan yg ke-17.minggu hadapan aku akan pulang bersama dgn rakan yang lain untuk menyambut ramadhan bersama keluarga pula.kau ada??*hahaha..ayat sgt ganaz----> smgt nk pulang!*
tadi sy pergi membeli-belah!*mood kembali bertukar kpd thp biasa*.. bila dicongak-congak, hny waktu ini shj yg terbaik untuk kami menghabiskan wang membeli keperluan raya*keperluan ke KEHENDAK?* siap buat listing lagi sebelum keluar td..takut2 ade yg tertinggal. tiada rajin saya untuk pergi buat kali ke-2 di bulan puasa begini.nampak budak kecik sedut air ribena pun sy boleh telan air liur>SEDAPnye..SEDAPnye..gggggrrr!!!HAHA.

lokasi:sekitar masjid jamek & jalan TAR
keterangan: hentah dr mane agaknye muncul ramai manusia ini.yg lg pelik,bile wajah2 sang
lelaki dewasa turut bersama memeriahkan suasana. tak ke kau sepatutnya pergi bersembahyang jumaat ketika itu?hurm....*thinking*

check list:
1) tudung saya dan adek kembar
2) kain samping buat adek lelaki
3) kein ela untuk dijadikan baju di hari raya
4) brooch lip-lap lip-lap pesanan dr bonda
sekian.


INI KASUT YG SAYA BELI TGH HARI TD.

harga: RM 25 (tu psl mcm lajut je nk membeli..hehe,)
jenama: XDE!
color: brown,dark brown,black

argghh!! TERbeli sudaahh!!! gggrr!!
ye3,mmg tiada di dlm list.
tp sy beli jugak!
sbb sy mmg suke kasut2 begini..





3 comments:

  1. wa.... bestnye nak balik kampung. balik tu kirim salam dengan semua ye. kak ima balik mungkin malam raye. hu hu hu

    ReplyDelete
  2. zizie: HAHAHAHAHAHAHA..ape boleh buat zie! drpd aku duk je kt kedai tu menilik kasut tu..last2 aku ngapp aje!

    kak imah: insyaallah..akak balik mlm raye? ouh..xdpt cuti awl eah?

    ReplyDelete