Sunday, August 29, 2010

banyaknye!

salam 19 Ramadhan
(saya sudah mendengar banyak lagu raya dicorong radio)
membuatkan sy semakin berkobar dan bersemangat waja untuk pulang kedesa..
hehe
BUT!
a lot of things to do before i'm going home*SIGH*
TIME2 BEGINILAH sy didatangi dgn pelbagai cabaran.aicewaaahhh!!
ok,straight to the point:

1) saya harus menghadapi kuiz subjek COMPARATIVE POLITICS pd hari isnin.
2) saya harus menghadapi 2 MIDTERM iaitu subjek PUBLIC PERSONNEL ADMINISTRATION & POLITICAL THOUGHT 1 pada hari rabu! dua sekali tuh..dtg dlm combo set! adeehh~~ ;]
3) saya harus menyiapkan proposal bg assignment POLITICAL THOUGHT 1 dan mendapatkan approval dr DR DANIAL..
4) saya harus menggeledah library untuk mencari bahan bagi tugasan subjek PUBLIC PERSONNEL ADMINISTRATION dan INTERNATIONAL RELATIONS

itu semua harus saya laksanakan sebelum sy pulang bercuti selama seminggu lebih nnt.

kerja menanti selepas sakan bercuti:
1) midterm ISLAMIC AQIDAH & INTERNATIONAL RELATIONS
2) tugasan luar bg kelas PARENTING & FAMILY MANAGEMENT: lawatan ke RUMAH IBUKU SAYANG, seremban



semoga berjaya!
buat teman-teman juga ;)

No comments:

Post a Comment