Wednesday, November 3, 2010

my darlink..


entry kau mmg xbleh blah ann? no3..aku mcm terindu plak kat mmg seorang nih..ngah,apsal pagi2 buta td along rindu kat kau ha?!sekarang pun. sibuk!

here, my darling 4 eva..kalau kata aku tangkap cinta, mmg xleh lwn ahh ngn die ni..HAHA

dan kalau die nampak aku upload pic ni,aku bleh agak..mesti dia akn ckp: "ape ni long,msuk gambar xmarket ahh"ek ena, nk gambar market je kau an,ngah?!sikit ah biodata adeq aku nih,

abdul haziq bin abd karim 18thn smkdary berkerjaya
status: single but not available

otak senget sikit,ala..lebih kurang je mcm aku. spm holder. suruh further studi mcm nak,mcm xnak pun ye jgk. result spm ok la jgk, not bad. kira ok la kalau nk smbg belaja.aku pakat diam-diam dgn mak aku applykan dia u, poli, dan segala mcm lagi lah..mmg die tak tahu sungguh! HAHAHA..tp xde rezeki nk sangkut kt memane. sekarang, dia di university of OHARA (jepun)..oke,mmg tipuu.nama tu mak aku yg bagi..HAHA..adek aku bekerja. die ni toksah cakap ahh, mmg rajin bekerja. keje mengumpul duit nombor satu. umur baru 18 ann? aku yg dah 21 ni pun xde kumpul aset mcm bdk nih..(ye lah, aku terkecuali la ann..dh further studi,tang mana nak korek duet ann?) *alasan* time2 die sekolah dolu pun, cuti sekolah 2 minggu tu jadik aje die bekerja. entah lubang mane die berjaya gali. ade aje job masuk. cat umah orang ah, potong rumput ahh, ikut catering lah, mcm2 lagi lah..rajin..mmg rajin! sampaikan mak aku bising habess! bukan mak aku je, aku pun turut menyertai acara ceramah berjemaah dgn mak aku. die sudah pasti: buat dek, sengih, pastu wat lawak lembu.nak tak nak, kena gelak la jugak ann??! dh takkn nak thn gelak. mahu kembang kuncup idung.

sifat kedu mmg takde dlm palsapah idup die..amat bernasib baik sekali orang disekelilingnya. hahaha. dapat je gaji, 'long,jom pekena sate'..'long, tgk wayang jom!' ..'long, ko nak ape?'..peh..mau tak along die ni sengih bagai kerang busuk?!HAHA..tp aku bkn jenis kikis lebat-lebat au..takde. die keje penat-penat pehal aku plak yg nak enjoy ann?! mintak topupkan sekali dua tu adalah..HAHAHAHA..ala,die pun ape kurangnye..time kecik-kecik dolu,selalu gak mintak aku topupkan..hehehe

18tahun dah ade motor sendiri, lesen kereta dan semuanya sendiri ahh..beli motor sikit pun xguna duit mak aku..bulan-bulan byr pkai gaji sendiri.tu angan-angan nak beli kereta plak. peh, bdk ni mmg ahh~tunggu green light dari mak aku je.. dan aku tahu, mak aku bkn senang-senang nak kasi lampu ijau. haha..sabar ye,ngah! perlahan-perlahan kayuh,der..buat2 bertenang sikit. along kau ni, belaja pun xabes lagi! (bace dgn nada BUKAN jeles,oke!)

nak cerita psl fe'el die,mmg sampai ke malam tak sudah. tapi overall, nakal-nakal sikit tu biase ahh(sikit ke?)..ala, nama pun bdk lelaki ann? time sekolah dulu biasa ah langgar-langgar disiplin ni.bukan kata die yg lelaki, aku yg perempuan ni pun buat cm tu jgk..cuma aku baik sikit ah dr die..

aku mls nak syahdu2 nih..tp mmg die ah tempat kiteorng bg kasih syg 120%..tgk die tuh dah mcm bayangan ayah aku dah. dan aku tahu, die xnak duduk jauh2 dr rumah pun pasal consider mcm2 hal. ala, aku paham sgt. mcm mane aku rasa dulu, mcm tu jugaklah die rasa skg. cumanya, cara aku lain, cara die lain.







p/s: along sayang kt korang sume. sikit xde beza <3



bulp,bulp..

No comments:

Post a Comment