Thursday, February 10, 2011

legasi ABIN SHAH (:

salam

wink..wink..siapa ABIN SHAH tuh? atok aku ok! arwah atok aku. xde rezeki aku utk ketemu atok tp dr cerita2 yang aku dengar dr kerabat lain, atok seorang yang hebat. hebat? fuh.. see the grandchilds la beb!! (ok,perasan!)..HAHA. last weekend was da awsome wedding of my cousin. serius aku xsabar nak kawen! --> omak aii, gedik uhh..shadap lah! from bottom till up, almost perfect! cun semua org on date day. bkn pengantin je tahu?! sedara yg lain pun dress-up nak lebat je..hahaha..image kne jaga beb..penat?! of course! kahwen cara kampung ni mmg meriah tp serius aku bgtau. sampai hari ni penat dan sengal2 satu badan.. jgn wat hal lah klu tetiba ada cousin aku yg len gtau nk khwen style cmni minggu depan! menangis pakcik2 dan makcik aku..tunggu2 lah tgh thun nnt ke..ujung tahun nnt ke..kasi gap cket ehh..biar tulang-temulang ni kembali kpd paksi asal..HAHA..

btw, selamat pengantin baru kak et and fadhirul(should call him "abg' actually) ye lah, dr segi umur,mmg ternyata lagi tinggi dr aku..dr segi pangkat skrg pun, mmg nice lah klu nk panggil die abg fadhirul//aicehceh~ok, pray da best 4 both of u: siti nurhamidah&fadhirul hayat.


more pics soon XD..sabar ye (:


No comments:

Post a Comment