Monday, February 28, 2011

salam satu dunia ;)

amat sudah lama tidak mengupdate blog..nak mengharapkan khidmat wifi kat campus ni, mahu tunggu semut habis mengangku makanan, baru selamat bukak 1 tab.. itu baru satu tab! baru satu! haila..time sibuk musim berkempen haritu, takde pulak aku terjumpa budak-budak tu bermanifesto hendak menambah kuasa wifi.lembap lah! amat sangat lembap! leceh tahu, untuk orang yang macam aku! aicehceh..ni pun, meminjam BB ida. tu pun pasal tgn dh gatal gile nak pos kt blog sendiri. kalau cerita pasal wifi ni, sampai aku habes study kat sini pun belum tentu boleh sattle..dulu, boleh tahan lagi laa..bole laa jugak aku menghadap laptop. sekarang?! jangan berangan. kau student yang malang (HAHAHA**)
tapi bila fikir dua tiga jenak, ade kebaikan juga. kerja berlambak mintak dibuat. tinggal aku buat-buat tak nampak aje..hati sengaja buat-buat senang..padahal hotak duk mengukur tarikh je..eh3, esok dah 1 MARCH? sekejap nye! tapi entry aku kali ni bukan nak cerita ttg betapa terkejutnye aku bila tahu esok sudah masuk bulan baru..Hahaha..tapi nak share:




itu hari pi tgk game HS united. proud to be HS Hooligans. HAHA. keras sungguh name HOOLIGANS tu kan?tapi takpe. that name really stylo ok! kena lah dgn kiteorg,suppoter kipas susah mati. fun wehh.dapat jerit macam orang sawan. da best cure i think. mane taknye..kau tengah tension..inilah masanya! wooooooOOo~~


what happened?! aku upload pics tapi tak meninggalkan pics disini. leceh la! tak pelah..HAHA..blog sedang memboikot aku XD

No comments:

Post a Comment