Monday, February 28, 2011

selera harimau @_@

keluar ber-7..time makan,tinggal ber-3..mane lagi 4? mereka sedang besrsuka ria ditempat lain. niat hari tuh mmg juz nak keluar utk berlapang dada tanpa menghabiskan wang saku. dh semacam satu habit, bila sedang takde duet, tapi hati memberontak mahu keluar dr sarang, maka tempat yg paling hebat utk pergi adelah: GALERI PETRONAS,KLCC. free! sambil melihat pelbagai pameran. pemeran adalah mengikut masa,ye! time aku pergi tuh, pameran adalah bertajuk: AN EXHIBITION OF EUROPEAN PRODUCT DESIGN. seriously hebat! tapi tak boleh nak capture picture. baru nak tengok dekat-dekat pun, dah kena tegur (oke, bkn tengok dekat2..tapi dah tahap memegang pameran.tu pasal kena tegur). aku suggest, pergilah situ jika kau takde duet nak tengok wayang.HAHA. nice! situ sangat best!

1,2,3,4,5,6...dan yg no 7 tukang snap pic. nampak tak bergegar?! oke, memang silap si no 7! haha


niat utk tidak berbelanja memang ternyata sudah terpesong. dah macam rancangan JJCM plak..aku,nadia dan syud makan macam takde hari esok. btw, nice woooO! kenyang perut XD..see:


pencuci mulut pilihan aku..lychee iceberg..RM 5.00

another pencuci mulut ntok aku dan syud. waffle nyum..nyum..RM 5.20


syud's main dishes..ayam penyek..tak nampak ayam pun? oke. aku pun tak nampak ayamnye..muka kita patut panggil menu ni; udang penyek pedasss!!




nadia's main dishes..marinara name menu nih..'not bad' kata si syud lah. aku tak makan! kurang gemar menu begini XDD

mane main dishes aku?tak nak tunjuk XD sebab tak menarik dan tak sedappp! haha.


No comments:

Post a Comment