Wednesday, March 2, 2011

saya syg awak :)

salam ;)

Hari ni nak cerita tentang Vaseline saya. ‘vaseline saya’? hah! Bila kau buka kilang dan jual jenama Vaseline? Takpe..tunggu lagi 20 tahun, aku akan keluar dgn jenama aku sendiri. Vaseline pun kalah! Eh2,emosi pulak.. oke, entry kali ni dengan serius nak cerita tentang Vaseline. Dahulu, selalu tertawakan kina. ‘kau pakai Vaseline kat bibir kina?” pastu aku gelak. Bila kina dah keluarkan Vaseline dr beg die, sure aku dah start usik die. Dan sekarang? Tuhan bayar cashed kt aku. Aku guna Vaseline wehhh! Dah3, kina..sekarang bukan masa utk kau gelakkn aku XD

Teruk bibir aku dikerjakan lipstick..’dikerjakan?’.haha. memang hiperbola. Sangat amat sengsara time tuh. pecah habes ,tahu? Saket giller. Tu dikire ok lah jugak. Tak cerita lagi bab bile bibir tuh dah start mintak aku garu. Bengkak tahu? Kalah Angelina jolie! Kalah jugak bibir kina time kena gigit serangga dulu..haha.

Maka, dgn senyap2, aku berjinak2 dgn Vaseline. Tanpa pengetahuan kina! HAHA.takut kena gelak pny pasal. At last, aku beli jugak Vaseline tuh..beli dgn kina waktu tuh?! tak sorok2 dah. Bibir dah macam Pamela Anderson ni sape nak jawab? (eh3, apsal Pamela Anderson?) aku silap. Haha.


Makanya, sampai ke hari ini dan saat ini, Vaseline dah jadik teman akrab saya ;) *wink* kemana2 harus bawa die..lipstick2 ni aku dah tak pakai dah. Vaseline sahaja dibibr saya. Alhamdulillah,dengan adenye kesayangan baru saya ni, takk perlu risau lagi..

macam iklan berbayar pula. memang takk ahhh!



psstt: tunggu time utk pre-reg nih XD dup dapp duup dapp jantung uhh~

No comments:

Post a Comment