Saturday, February 25, 2012

girl's matters.


salam. anda seorang perempuan? wanita? ahah. kena sangat lah dengan topik saya pada hari ini. lalalala. kehendak dengan keperluan tu macam berentak seirama je kan? tapi hakikatnya tidak. shopping tu agak-agak keperluan ke kehendak? bagi aku, depends. sometimes boleh jadik keperluan but sometimes ia hanyalah kehendak nafsu mengganas nak beli macam-macam sebab nampak benda yang cantik-cantik dan sweet-sweet padahal takde dalam list pun untuk beli brg tuh bila ade duet dalam genggaman. [fuhh. senafas sahaja.]

perempuan ni tabiat die manis sikit. wah2 manis ke? iyalah, baju dah gantung-gantung dlm almari pun, once bila nak keluar, selalu akan cakap,"isk, takde bajulah nak pakai" tsk, tsk, tsk.

takde baju nak pakai??!!

what the hot weh!gila kau cakap takde baju? habis yg dalam almari tu pebenda? gunikah?aiyooo~tak payah cakap sesape aku pun kadang-kadang mcm tu jugak. [kadang-kadang ke??]well, perempuan is very the unik2 kan?! haha. banyaklah kau punya unik!


ggggrrr!!
pssffftttt~

reena & si tukang beli baju tak sedar diri.


ape fungsi gambar diatas? sebagai bukti sebab semalam aku pergi jalan TAR & Masjid Jamek dan aku telah membeli 5 pasang kain untuk dibuat baju kurung. gila kan aku? tapi bila fikir-fikir balik, takde lah gila mane pun. baju kurung kan?! bukannya kau niat nak buat jahat pun. dah tuh niat nak buat baju kurung pulak tuh. alahai manisnya kau, shiema.


hah! manislah sangat. bila balik rasa menyesal SIKIT. sikit je lah. tak banyak pun. sebab habit aku macam tuh, suka menyesal bila dah beli sesuatu. time nak beli tuh takde plak rase menyesal. teruja adelah.haha. and bahagia giler, bila mak pun dah willingly nak tolong jahitkan baju-baju tuh. lalalala. dan sebagai anak yang baik, 3 pasang baju kurung itu aku berikan pada mak. hanya 2 psg untuk aku. baik tak aku? baik kan?. oke, stop!


dan sekarang bukak dompet.
eh, tadi mcm ade 2 keping duet 50 hengget.
apesal skg tinggal duet singgit-singgit je nih?
mane pergi duet?
OH NO.
.
.
.
.
.
sob.sob.sob. next week puasa lah ooii!! huhuw.






No comments:

Post a Comment