Saturday, March 24, 2012

the worst class I ever had.


|salam|

the worst class I ever had, driving class! aduh. sumpah bosan. bosan dengan segala-galanya. bosan dengan janji Melayu kuasa tiga van yg pick-up kiteorang, bosan dengan ladies so called makcik yg dekat kaunter, bosan dengan ketidak-efficient sistem mereka, bosan dengan cafe die yang euwww,bosan dengan surau yang ceciput cenonet (obviously sekecil compartment aku je), in brief, mmg bosan lah!

customer services die sangat teruk. very-very bad. lagilah dengan student macam kami. biasa, ikut rate, mmg kami bayar murah sikit dari orang luar. tapi sikit je oke! aku pun tak faham. mungkin konsep kat driving school nih, rajin bertanya kau sesat jalan! aku penah kena sekali. lepas tuh sumpah, setiap kali pegi kaunter aku akan elak dr berurusan dengan makcik tuh. aku tny benda yang patut. tapi dengan tak semena-mena dia jawab macam aku sebatu dengan die. siap gaya muka kerek ala-ala diva. jongket-jongket kening lagi. oh No makcik! nada tu toksah nak ceritalah. malu duh. lepas tuh die ngumpat aku dengan orang yang beratur after aku tuh. oh..bajet aku tak dengar letteww~ hah! bosan. aku faham, kerja dekat kaunter macam tuh mmg stress. tapi wat do u expect kan? kalau rasa terbeban dengan kerja tuh, berhenti je lah! oh,teringat akan muka die pun, daku jadi stress.

tadi masuk bengkel motor. balik dr driving school tuh (selepas menunggu van selama 45minit), mak terkejut tengok muka mak. oh NO! dah macam jemur tadah muka tepi pantai yiba yibaa selama 10jam! gelappp wehh! aduh. ni satu lagi masalah aku. 2minit tadah muka kat panas pun muka dah macam udang kena panggang. inikan pula 2jam kat track dengar orang ceramah bwh matahari jam 3 petang tadi??!aleh, dasar kau shiema!

while waitin' 4 da van. lambat bukan main. sampai sejam kau tahu?!


esok aku pergi lagi kat tempat tuh. bengkel kereta pulak..again. esok akan jumpa makcik tuh. dan again, aku akan stress. tak sabar betul nak habiskan belajar memandu ni. bosan duh.

No comments:

Post a Comment