Tuesday, April 24, 2012

payah menyebut rupanya~


tengah khusyuk baca article, tiba-tiba..ada message masuk kat handphone 'canggih' aku.


borang ni kena submit balik
ouh. takpe lah, biar je dulu
eh, penting nih.
alah, lambat takpe.
boleh eh?
boleh..


tak sampai 10 minit,

long, dia dah tengok battleship?
dah,nape?
melepas ah. kita baru ingat nak belanja.
ouhh. cite tu best. die pegi lah tengok dengan member.

2jam lepas tuh.

watpe?
wat assignment.
mak tny, cuti 1 mei tak balik ke? aikk? suspicious. bukan mak dah tahu ke?
tak kut. banyak keje.
oh, oke.


aku dah dapat tangkap! ohnomnomnom! cepat2 taip message.

ngah, nak along balik ke weekend nih?
kata byk keje?
erm, balik sekejap lah.
oke, nanti kita amek kat MC (melaka central)


haha, pastu aku senyum lebar sampai belakang telinga. orang lelaki memang macam tu ker? ego benor nak nak cakap rindu. kes adik aku pun sama. pe lah salah kalau terus cakap cmni, "long, minggu ni tolong balik kampung. kita rindu dia. rindu sangat-sangat nih sampai makan tak kenyang, mandi tak basah and bla..bla..bla.." saja guna mak sebagai alasan. kunun..padahal, semalam baru talefon mak. ahaha. patut beria offer belanja tengok muvie. patut beria ambil tahu pasal borang PTPTN kita. rindu kita rupanya. 



oke, jadi minggu ni memang kena bali kampung lah. tak nak pula bg orang rindu kita banyak-banyak.
haha,
aku ade hidden agenda.
balik kampung time hujung bulan pasti heaven kan?kan? ahahahah*gelakjahat*
bye3!


inilah orang yang rindu tapi tanak mengaku tuh.
xoxo


No comments:

Post a Comment