Thursday, May 31, 2012

so called suprise la kan..

salam.

oh NO! its just a few minutes left! ahaha. (gedik gile kau kan, shiema? macam bagus mulakan entry kali ini dengan speaking.)

9.40pm
zize datang bilik haku. nak mintak notes usul-fiqh. dan aku pun menggeledah kotak aku yang sgt byk dimana aku selalu simpan nota-nota aku sejak matrix lagi. gila menimbun. jadi, proses mencari nota tersebut macam cari jalan yang tak jumpa lalu sesat disitu. borak-borak dengan zizie lalu macam teringat! 'ohh, mungkinkah nota daku ade pada nadiah?" then, dari bilik, aku jerit macam tarzan ke bilik nadiah di level 2. senyap tak berjawab. lalu aku panggil lagi. diam.

tiba-tiba keluar dr compartment syud setelah kering tekak menjerit memanggil nadiah, dtg segerombolan/sekawan/etc. sahabat-sahabat aku, plus Kak Ain. bawak kek dah siap letak lilin u ollsss! aku pun dengan malu2 kucing menggelabah pi cari tudung konon nanti memudahkan kerja untuk mengambil gambar. dengan lajut2 menghembus nafas meniup lilin kek daku yang bertulis 'Happy Birthday Shiema Sayang" ouh..baru tahu korang sayang aku. ekekekeke.

tiga hari sebelum hari ini, syud telah membincangkan isu nak celebrate birthday aku ini secara erbuka dekat FB. hah! bukan nak bg surprise. siap tagged nama aku lagi. haha. betul lah kawan-kawan aku nih. tadi tuh surprisenya tang kek aje. diorang selamba gila minta aku pen kaler-kaler nak tulis wishes kat kad ucapan. sungguh la korang. tulis wishes depan2 aku. siap bgtahu, plan diorang dr mula syud mai seremban, kina pick up dia kat PUTRA, beli kek kat mana. tu tadi sikit lagi je nak tunjuk resit kat aku! hahaha.


tapi, takpe.
kita sayang awak-awak semua. takde surprise ke, straight forward pun straight forward lah. kita tak kesah pun. SAYANG U OLLS! 

Ya Allah,
terima kasih di atas umur dan kelapangan yang Kau beri.
terima kasih kerana temukan kawan-kawan yg awesome macam diorang.

thankies syud, zizie, kina, nadi, rina, ida,tyra, pypa, im, and semuaaaaaaaaaa kawan-kawan saya.

till than, xoxo


ouchh! dah masuk 31st May rupanya.
Happy Birthday saya :)

2 comments: