Friday, June 8, 2012

bye-bye 3.3 :|

bulppp!
gonna say: bye-bye bilik D3.3 ;(   2 tahun duduk bilik yang sama, compartment yang sama dengan roomates yang awesome terasa macam..."eh2, dah habes sem ke?" pastu touching sob..sob..sob bagai pasal nanti dah tak jadi lovey-dovey roomates dah. me and syud gonna fly to other block next sem :( lagi nestapa dan harulah jadinya. masa pre-reg bilik haritu seluruh jiwa raga macam punah hancur berderai #hah! hover taknak kalah ayat kau, shiema!# sebab tak dapat nak pilih untuk jadi roomates lagi dengan Masyi and Wawa. hukhuk. nasib baik, sem depan still ade partner in crime lagi duduk satu bilik. yeayyy! tahnkies syud sebab sudi jadi roomate kitew lagi untuk sem depan. hahaha.

jadi, bila pindah bilik dan pindah blok, makanya banyak benda yang aku akan rindu nanti. aicehceh. firstly, of course, roomates kita:

dari kirii....cepat jalan! btw, yang berdiri sebelah kiri adalah wawa dan penulis blog sengal. yang duduk dari sebelah kiri adalah masyi dan partner in crime kitew, syudupduuu.

secondly, view nih:

view blok C dari compartment haku. dan blok yang aku selalu pandang-pandang jeling-jeling ni lah yang aku duduk sem depan. aduhhh! walaupun view tak seberapa santeq, tapi aku dh jadi biasa dengan view ni setelah 2 tahun menghadap view yang sama. suka sgt sebab boleh nampak orang lalu lalang dr atas nun dari bilik kuh yang indah permai. #harini punya entri tahap ayat melampau iaitu pada tahap 4 dari 5# jadi, sila biasakan.

thirdly,

meja penglipur-lara nih. sebab sem depan position meja studi dah tak macam ni dah. sob..sob..sob.. ;(

forthly,

katil ini. bahawasanya, aku amat suka dengan katil yang bersebelahan dengan tingkap. sem depan katil x berkedudukan di sebelah tingkap. jadi, mana lah aku tak sadis?! aiyakkk~

and lastly,
block ini. cuba tengok tingkat 3. dari hujung disebelah kiri, itu adalah tingkap bilik kak Ain.selang satu tingkap, adalah tingkap bilik syud dan tingkap yg menghadap tingkap bilik syud adalah tingkap bilik aku. perhatika pula di tingkat 2.tingkap yg dibawah bilik syud itu adalah bilik nadia. haaaa..mahu tak bergosipp kami ini setiap hari. takde mesej2 nye. nak apa-apa, pakai jerit je. jadi sem depan simpan suara. sebab gaya tarzan dah tak buleh nak dipraktikkan lagi. kau harus bertaubat, shiema!!! uhuhu.

jadi, banyak benda yang bakal dirindui. bueekk! geli pula haku. haha. tapi siyesly, mmg hiba gak nih. 3tahun setengah duduk kat blok yg sama. tiba-tiba di sem akhir (insyaalah) kena pi blok C. takpelah, at least ade bilik ye dokk? so, tak perlu nak touching sangat. semester ini sudah berakhir.

ayuh bekerja partime selama 3 bulan! kumpul duet! kumpul duet! tsk.tsk.tsk.



semoga semua baik2 saja..
adiosamigosss.

No comments:

Post a Comment