Thursday, January 6, 2011

2011


salam

first entry aku untuk tahun 2011 nih.. dah lama amat aku tak duduk tekun depan lappy nih mengarang ayat syahdu utk tatapan bacaan aku sendiri dlm blog nih (pasal xde orang lain kut nak bace blog aku nih) hahaha..btw, thanks korang3 yg rocks yg sudi melapangkan dada membaca bebelan x bertempat aku nih XD ..lalalala..aku tukar rumah lagi untuk blog nih..bagi aku spirit tyco sikit utk selalu update blog sendiri. tapi aku sangat busy lah sem nih..entah! macam tak cukup plak masa 24 jam tuh (eh2..ye ye aje x cukup masa..masa nak online tgk komen2 orang kat fb tuh boleh pulak..masa nak tgk drama-drama korea segala macam ade pulak) OK!! yang tuh lain kes! haha. takkan nak menghadap buku je 24/7 kan?kan? professor pun xmacam tu,wak! (:

wanna share some pictures. hari tuh sempat jugak blk kampung sekejap. yeaahhh!! dapat celebrate birthday mak..hehe.. happy 42nd mak!! sayang mak sangat ketat.. thanks ntok angah jugak yg men'sponsor' dinner dat night.. sayang berganda lah buat semua..hehehe

hepi birthday mak!

siblings. yg baju hijau tuh bukan. kami culik..haha..


my twin sister..


tukang sponsor! thanks angah <3



engkauorang dah tgk cerita "THE TOURIST" ?? johny depp ngan angelina jolie..better go now! xrugi oOoo~ of course cerita tu hebat. kalau x, xde lah aku nak promote sebegini. huhu XD..

recently, a lot of things happened. huh XD. kalau nak cerita pun, tak tahu nak mula dari mana. but, bila ade masa lapang nnt, aku share..hari ni hujan je sepanjang hari kan?! esok nak keluar dgn rakan-rakan. ke genting highland.. berharap agar cuaca indah menjelang esok. dan semoga kami selamat pergi dan selamat pulang..hehe.. (xpernah ke genting. so that, inilah peluang yg dtg..grab it! grab it!) kalau bez kan, laen kali nnt aku nak ajak cousin aku plak..hehe..


bye3 awak!
ade discussion!
i'm already late 4 10minutes (:
sorry groupmate!


@_@

No comments:

Post a Comment